רוסיה: 62 נספו בהתרסקות מטוס • בין הנוסעים: יהודי

שלמה ריזל 3 Comment on רוסיה: 62 נספו בהתרסקות מטוס • בין הנוסעים: יהודי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

62 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס נוסעים של חברת FlyDubai בעיר רוסטוב על הדון בדרום רוסיה בעת ניסיון נחיתה בשדה התעופה לאחר שהמריא מדובאי. בעקבות ראות לקויה ששררה באזור – הוא התרסק.

בין הנספים היה יהודי, רב העיר רוסטוב ושליח חב"ד הרב חיים דנצינגר נמצא בקשר עם גורמי הביטחון במדינה ועם משפחת ההרוג היהודי, לארגון הלוויה ולחיזוק בני המשפחה.

מושל רוסטוב על הדון אמר לערוץ טלוויזיה מקומי כי רוב הנוסעים שהיו על המטוס הם תושבי האזור, ולפי גורם במשרד שירותי החירום באזור, "שלושה אזרחים זרים היו ברשימת הנוסעים, אך יש לבדוק את המידע הזה".

דובר אתר מעקב התעופה Flightradar24 דיווח כי מנתוני האתר עולה כי חלפו שעתיים בין ניסיון הנחיתה הראשון של המטוס שהתרסק ברוסיה לניסיון השני. גורמים ברוסיה מעריכים כי ראות לקויה, רוחות חזקות וגשמים עזים הם שגרמו להתרסקות. המדינה פתחה בחקירה לבירור הנסיבות.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי הסיוע לקרובי משפחתם של נספי התרסקות המטוס נמצא בעדיפות עליונה.

חברת FlyDubai מסרה כי "העדיפות שלנו הוא הטיפול במשפחות הנוסעים ואנשי הצוות של טיסת fz981. אנחנו כרגע בעיצומו של תהליך יצירת קשר עם כל המשפחות שאיבדו את יקיריהם בתאונה הנוראית, התהליך ייקח קצת זמן, אנחנו רוצים לעשות כל מאמץ כדי ליידע אותם ישירות".



3 תגובות

מיין תגובות